Pengikut

Sabtu, 31 Ogos 2013

MAGIC INNER LYCRA - HARGA MURAH GILER !!


Kalau hari biasa, saya mengajar di Jabatan Teater School of Media Technology and Arts - SMART KAYM. Tapi kalau hari macam hari ni sambil takder keje ni, saya promote la apa yang patut.

Ni saya nak promote tudung Saya ada jual MAGIC INNER LYCRA. Dalam bahasa mudahnya anak tudung. Magic Inner Lycra ni buat sendiri kat umah. Isteri saya yang jahit. Saya tukang packing jer. UNtuk dipakai dengan Tudung Syria, Halfmoon atau selendang dll yang anda rasa ok. Untuk perempuan sahaja. Lelaki boleh beli, tapi jangan dipakai untuk sendiri. Kena bagi kat awek atau ibu anda. Harganya murah jer, dalam RM6 sahaja. Kalau nak kena order cepat sebab tempahan tengah laju. Yang nak, sila sms atau hubungi saya di 019-9944869 atau 019-9208094.

Kelebihan MAGIC INNER Lycra ni :

- mudah dibentuk, terletak cantik, dan xlekap di dahi
- soft awning
- mudah dijaga, xperlu iron pun xpew
- selesa sgt biler pakai
- ada getah di bahagian dagu spy si pemakai lbh selesa @ xde la ketat sgt
- muka pn boleh ubah nmpk bujur sebab dibahagian pipi lebih panjang
- dn byk lg sebabnya, nk tahu kne la cuba dluw...hehe

Jadi call  di 019-9944869 atau 019-9208094.


**Harga tidak termasuk pos. Kalau ambil sendiri RM6. Nak borong lagi baik. Lagi jimat kos pos. Lepas tu boleh bagi harga borong.







Kalau nak tengok item lain bolehlah layari page FB bisnes saya di :

Chawe Creative Studio

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...