Pengikut

Isnin, 16 Mei 2016

CONTOH BUKU LEJAR 2016 PDF

Buku lejar antara alternatif terbaik untuk kita senaraikan keluar masuk duit dalam akaun kita. Sama ada bertujuan untuk perihal peribadi atau perihal demi melihat perjalanan syarikat kita. Kecil atau besar sesebuah syarikat bukan menjadi alasan untuk kita mengambil pilihan untuk adakan buku lejar atau tidak. Jika ingin maju, maka buku lejar ini harus ada dan mesti disenaraiakan akan keluar masuk duit. Jika anda syarikat besar, mungkin  ada buku lejar atau simpan kira kira sendiri berdasarkan sistem yang anda bina.

Semalam saya baru siapkan asas design untuk buku lejar syarikat kecil saya. Sebelum ni tulis dalam buku lejar yag berwarna coklat. Ok la dari tak ada kan? Tapi hari ni saya cuba design sendiri ikut kemampuan saya. Tak la lawa sangat. Tapi sedap sikit mata memandang berbanding buku lejar biasa. Ada logo sendiri. Nama sendiri. Lagi bersemangat.



Kat bawah ni link yang boleh anda download file pdf contoh buku lejar tersebut. Ambik la kalau rasa ianya berguna untuk pernigaan kecil macam saya ni. Kalau anda syarikat besar...abaikan file saya ni.

https://drive.google.com/file/d/0B1joMxT1_j-ncFBCcWhEbzhpeTA/view?usp=sharing

Terima kasih.

Kalau sudi nanti whatsapp ke 019-9208094 (saya) dan taip 'LEJAR DONE' dan ke facebook personal saya di www.facebook.com/malauazammohamad dan say 'iiiii' sebagai tanda anda suka.



Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...