Pengikut

Ahad, 5 April 2015

MESIN JAHIT TEPI INDUSTRI TYPICAL GN794 UNTUK DILEPASKAN

 Mesin Jahit Tepi Industri Typical GN794 adalah model cadangan terbaik untuk kategori mesin jahit tepi industri. Model ini mempunyai spesifikasi jahit tepi 3 & 4 benang (sama seperti Mesin jahit Tepi Juki MO-6514S). Dari segi harga, Typical GN794 lebih kepada kemampuan pengguna. Kelajuan mesin sehingga 6,000 jahitan per minit dan kelasakan mesin jahit industri ini membolehkan pengguna menggunakan mesin jahit industri ini selama 24 jam tanpa henti. Pengguna boleh upgrade mesin ini kepada sistem Servo Motor (utk Control-Speed dan Vibration-Free) dan juga Lampu LED untuk mesin jahit industri.



Untuk sesiapa yang sedang cari mesin jahit tepi halus industri. Saya ingin lepaskan mesin  ini. Lebih krang setahun saya beli. Hanya guna sekejap untuk projek inner tudung dulu. Sekarang jarang digunakan. Mesin adalah seperti di dalam gambar. Harga beli ialah RM2300. Tapi saya nak jual hanya dengan harga RM1700 sahaja. Jika anda berminat boleh hubungi saya secara call atau sms atau whatsapp di 0199208094. Caj penghantaran percuma untuk kawasan Melaka. Sebab barang ni ada di sekitar Melaka.




Saya ringkaskan balik ya :

Jenis Mesin :  Mesin Jahit Tepi Industri Typical GN794 
Tahun beli : Januari tahun 2014
Sebab nak jual : Jarang guna dan nak buat modal perniagaan.
Harga Beli : RM2300 
Harga nak jual : RM1700
Free pos untuk kawasan sekitar Melaka.
Jika luar Melaka kita bincangkan.

Hubungi : 019-9208094 (zamri /malau). Boleh call atau whatsapp.




*** Mesin adalah seperti dalam gambar.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...