Pengikut

Isnin, 21 April 2008

JAP LAGI AKAN SAMPAI D KL



Sekarang ni saya sedang kemas barang. sekali sekala saya menaip kat blog ni. Malam ni akan naik bas Jam 10 malam kat simpang nak masuk umah saya. saya sorang je. Sorang je tau....




saya akan sampai di Putra KL lebih kurang 5 atau 6 pagi. Tunggu jam sehingga pukul 6 dan buat keputusan untuk naik LRT atau Teksi untuk ke PJ.




Biasanya saya menalipon kawan saya si Wan atau Faiz untuk datang amik. Tapi kali ni, saya tak nak kacau diaorang. Biar diaorang tidor sehingga time nak g keje. Ke KL malam ni pun saya tak bagitau diaorang. saya nak buat kejutan poyo kat diaorang. Buka gate utama senyap-senyap, buka pintu umah n baring senyap-senyap. bangun balik jam 8 atau 9.




OHHH.. akhirnya sampai KL sekali agi (tp x smpi agi ni...)




saya meninggalkan keje saya kat kg sekarang ni untuk ke Kl. Pengorbanan untuk bidang yang saya minat. saya tinggalakan projek yang sedang rancak berjalan di Kelantan ini. Saya tengok muka abang saya sedih. Sebab saya tinggalkan dia buat keje sorang2. sekarang ni saya keje ngan dia. Bila dia sorang, banyak keje yang terpaksa dilakukan sendiri. susah le sikit. Sori brooo... Lepas ni saya x kan trimer projek lain sehingga projek kiter settle.


OK la. Kepada kengkawan di KL, kita akan berjumpa nanti.

Kepada kengkawan n kuarga d KG, tunggu saya balik 2 Mei nanti.

LOVE U semua...................

Design dari MALAU....

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...