Pengikut

Sabtu, 18 April 2009

GEJOLAK DKB KYM


Anda tataplah gambar pementasan Gejolak ini. Persembahan ini didadakan di Dewan Kuliah B, Kolej Yayasan Melaka. Sebarang pertanyaan atau komen, anda bolehlah kemukakan di ruangan komen atau chat. Sekian.

5 ulasan:

CikLieYzaOnline berkata...

cerita ttg apa ni?cuba explain sikit.xphm hanya dgn melihat gambar2 ni smua kerana diriku x berada di sana...hehehe.papepun,thniah!!!

malau berkata...

CikLieYzaOnline...fuhhhsusahnya nak eja. Ni citer pasal mati. Tajuk dia gejolak. Try ler rolll ke entri ke bawah lagi. Sebelum ni kami pernah buat beberapa pementasan. Di KL, Uitm Lendu Alor Gajar, MMU Cyberjaya dan yang terakhir di Kolej Yayasan Melaka. Ini adalah sebahagian dari projek penilaian pelajar saya.

CikLieYzaOnline berkata...

Ooooooo....tu la pasal,nmpk mcm bes je..hehehe.nt saya roll ye wahai pak malau kajang berlipat..hehehe.awk ni,sbnrnya amik kursus apa?mcm sama ngn saya je.cuma saya xde teater la..yg lain,sume dh pernah terlibt.sukanya dpt jumpa kwn yg "senasib" dgnku ini.heeeee.mg sukses slalu...

mizahanafi berkata...

hai abg zamri..nie last show ke gejolak??
xpenah taw plak penah bt kat mmu cyberjaya....
tp kenapa kar el macm pegang n koyak surat khbar?

malau berkata...

HAi Cik Liezya...Saya study teater kat UM dulu. Sen Persembahan dalam kurungan drama. Memang ler kita senasib..orang seni..cuma beza cabang atau simpang jer...Nanti kita wat simpang baru ekkk..simpang lima..hihi

Mizah..ikut perancangan ada lagi kat senai johor. Lepas ni stop dah kot. Sebab nak try buat skrip yang baru lak. Kat MMu tu masa pertama kali buat gejolak. Ngan abg wan dulu. LEpas gejolak menang festival seni tahun 2004 kalau tak silap.

Surat khabar yang kar el pegang tu adalah sebahagian dari setting atas lantai...simbolnya adalah berkenaan nota-nota kehidupan manusia. Set yang buat kat UiTm lendu ngan kym berbeza skit. Ada penambahan dari segi idea. Proses kreatif tu namanya..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...