Pengikut

Isnin, 11 Mei 2009

Pertandingan Kreatif 3gp Video (KYM)




STMS akan menganjurkan satu program yang berbentuk pendidikan, hiburan dan pembelajaran iaitu Pertandingan Kreatif 3gp Video (PK3V).

PK3V ini dirancang bagi bagi memberi kebebasan kepada para peserta dalam berkarya dan menghasilkan sesuatu yang kreatif mengenai perkara yang berlaku di sekeliling mereka dengan menggunakan kemudahan 3gp pada telefon bimbit.

Caranya mudah. Anda hanya perlu merakam aktiviti atau detik yang anda rasakan menarik menggunakan telefon bimbit anda. Simpan ke dalam bentuk cd, dvd, pendrive atau biarkan dalam handphone anda dan bluetooth dengan kami di pejabat STMS.

Para pemenang bukan dinilai oleh kami tetapi akan dinilai oleh para pengunjung yang berkunjung ke laman web PK3V ini. Video yang paling banyak dibuka (view) sehingga 7 Julai 2009, maka dialah yang akan menjadi pemenang.

Menarikkan?

Ada lagi. Setiap pemenang akan mendapat hadiah. Hadiahnya adalah…

Tema
Pihak penganjur telah menetapkan dua tema pilihan iaitu:

a) A Day in The Life (Sehari Dalam Hidup)
b) My KYM (KYM Ku)


Syarat Penyertaan.

i. Peserta dikehendaki menghantar karya berbentuk video menggunakan format 3gp telefon bimbit sahaja mengikut tema yang ditetapkan.

ii. Durasi antara satu hingga dua minit.

iii. Peserta boleh menghantar lebih daripada satu karya dan setiap satu penyertaan menggunakan satu borang penyertaan.

iv. Karya boleh dihantar dalam bentuk CD, DVD atau pendrive kepada penganjur di pejabat STMS. (En. Mohd Zamri / En. Soh Wuu Shyong/ Pn. Farizan).

v. Tidak menggunakan hakcipta orang lain kerana pihak penganjur tidak akan bertanggungjawab sekiranya ada tuntutan daripada pihak terbabit.

vi. Pihak penganjur boleh menggunakan semua karya yang dihantar untuk sebarang tujuan tanpa meminta kebenaran daripada peserta program KP3V terlebih dahulu.

vii. Video hendaklah sesuai untuk tontonan umum, tiada unsur keganasan, seks, serta tidak menyentuh sensitiviti mana-mana pihak.

viii. Penganjur berhak membatalkan penyertaan sekiranya didapati melanggar syarat yang ditetapkan.

ix. Tarikh tutup penyertaan pada 7 Julai 2009 (sebelum pukul 1.00 petang).

x. Pemenang tempat pertama, kedua dan ketiga akan dinilai berdasarkan jumlah bintang dan populariti pengunjung laman web PK3V.

xi. Para pemenang akan dihubungi oleh pihak penganjur untuk proses penyampaian hadiah.

Hadiah.
Tempat Pertama = RM100.00 + Sijil
Tempat Kedua = RM75.00 + Sijil
Tempat Ketiga = RM50.00 + Sijil

Sebarang maklumat Lanjut, anda Bolehlah melayari laman web KYM atau protal STMS atau e-mail ke m_zamri@kym.edu.my atau sarimah@kym.edu.my



3 ulasan:

wawimohamad berkata...

miss sarimah.. aku kenal dia .... he he.. dgn dia la aku email pasal nak masuk ngaji kat kym dulu.... hu hu... pahtu tah jadi....

hang kirim salam kat dia ek.... ckp tq....

wawimohamad berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
wawimohamad berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...