Pengikut

Khamis, 10 Mac 2011

BALING KATAK KE MUKA SENDIRI

Masa kecik dulu aku selalu main guli
Bila dan besar sekarang aku selalu main GOOGLE

Masa kecik aku suka main kejar-kejar
Sekarang aku suka main futsal sambil kejar bola

Dulu kalau kawan ajak jumpa, pergi ketuk rumah,
Sekarang kalau nak jumpa mesej jer kat Facebook

Dulu aku pernah dirotan
Sekarang aku merotan

Masa kat kampung, kalau panas, aku buka pipe hujan atas bumbung
sekarang kalau panas aku bukak air-cond

Dulu mandi pagi kalau sejuk sangat, mak aku panaskan air
Sekarang cuma tekan paip air panas

Dulu aku KECIK
Sekarang aku BESAR

2 ulasan:

syud berkata...

haha.. masa berubah..org pon berubah...
hahaha..tapi betul la.. dulu apa2 nk kna kol.. msg..skrg..tulis je kat fb..then tag..haha..
free jer..

malau_botak berkata...

yes..btul tu..banyak perbezaannya dulu dan kini..lebih senang dan mudah..tapi dakalanya kemudahan itu mungkin disalahgunakan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...