Pengikut

Khamis, 14 Julai 2011

PENGAKUAN







Penggambaran ini telah dilakukan pada awal tahun 2011 yang lepas. Siri Dokudrama Pengakuan ini merupakan rancangan yang mempunya 13 episod dan bersiaran di RTM1 setiap Jumaat jam 3.00 petang. Aku sekadar terlibat sebagai pak pacak dalam dokudrama arahan Wan Afzam Wan Daud ini.

Aku memegang watak sebagai Zarul iaitu pegawai di sebuah jabatan kerajaan yang makan rasuah. Orang mintak 10 komputer, tapi aku bagi 9 jer. Tu pun komputer lama. Tengok la video kat bawah tu.



Video yang ada kat bawah ni merupakan episod ke sepuluh yang telah bersiaran pada 2 minggu yang lepas. Aku mula muncul pada minit ke 07:08 dalam cerita ini.

video


ELAKKAN RASUAH.





2 ulasan:

razlan ab razak berkata...

apa nak jadi kau ni zam??? makan rasuah lak skrg??

steady la mat jeyyyyyyyyyyyyyy.......
tahniah!!!!!!!

MALAU berkata...

gapo plak steady mat jelan..biasa2 jah

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...