Pengikut

Rabu, 16 November 2011

PATUNG MAINAN ULAT

Patung ulat ni saya beli kat Kelantan. Saya jual kat Internet dan letak kat umah jer. Saper-saper nak boleh roger saya. Harga saya ambil untung dan minyak sikit jer. Kalau sape orang Kelantan atau yang pernah pergi ke Kelantan, dia akan tau harga di sana berapa. Tapi takkan la aku nak jual harga sana kan. Mesti la aku nak kira untuk jugak sikit-sikit. Patung ini sesuai untuk diletakkan dalam kereta, diajadikan bantal peluk, atau hadiah untuk orang tersayang.

Harga : RM16
Tambah pos : RM 5 (semenanjung)
TEL : 010-2496174
154026592270 MAYBANK atas nama MOHD ZAMRI MOHAMAD
04015020567478 BANK ISLAM atas nama MOHD ZAMRI MOHAMAD






Tempahan ambil masa 3 hari andainya barang kehabisan stock. Ini kerana saya tidak simpan barang dalam kuantiti yang banyak. Tiada ruang penyimpanan.

Untuk pertanyaan atau tempahan sila hubungi : 010-2496174
atau e-mel : malau_77@yahoo.com

Lain-lain barangan sila klik Aura Creative.
atau terus ke laman http://www.facebook.com/groups/263404910360480/

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

agak2 kalau bini takde, sedap tak peluk bantal ulat tu?

MALAU berkata...

huhu..boleh juga..rasa macam tau jer saper yang komen ni...huhu

Roses Flaver berkata...

salam sis, ni size besar mane ye?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...