Pengikut

Khamis, 1 Disember 2011

MAGIC MUG MALAUAZAM

Kali ni aku nak perkenalkan magic mug ni kat korang. magic mug ni asalnya warna gelap. Kalau sekali pandang nampak macam mug biasa. Tapi sebenarnya tak. apabila kita masukkan air panas ke dalam tu ia akan berrtukar dengan gambar yang kita transfer kat situ.

Kat bawah ni ialah design yang telah aku siapkan untuk pelanggan. Kalau korang ada design sendiri lagi baik dan cepat.

Jadi kat bawah ni ada beberapa gambar magic mug yang baru aku siapkan untuk seorang pelanggan dari Kuantan Pahang.








Harga mug yang aku jual ini ialah RM30 tidak termasuk pos.

Jadi kalau ada mana-mana yang berminat bolehlah menghubungi aku dengan menggunakan emel : malau_77@yahoo.com atau terus mesej /call ke nombor 010-2496174.

Bersama-sama ini juga aku setakan video yang aku ambil guna handphone supaya dapat memperjelaskan lagi proses perubahan tersebut.





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...