Pengikut

Jumaat, 24 Jun 2016

JEM EPAL HOMEMADE BY SWEETNA

Assalamualaikum dan salam Jumaat. Hari yang penuh barakah di bulan yang mulia.

Saya nak bagitau saya ada buat Jem Epal sendiri. Sesuai sangat la untuk buat tart Epal ni. Asalnya buat untuk kegunan sendiri, tapi bila diaorang tengok post kat fb, maka ada yang nak beli. Jadi alang alang dah ada yang nak beli tu maka saya buat la design dan masukkan dalam botol bagi kemas sikit. Pastu buat la konon photoshot sendiri. Maka siap la seperti yang di bawah ni.

Harga RM10 sahaja sebotol. 
Berat 500gram

Kalau berminat nak order boleh terus whatsapp saya di 0199208094. 

Untuk COD boleh di kawasan Melaka dan Kelantan (mulai 3 Julai).

Lain lain kawasan bergantung kepada laluan balik kg nanti. Saya akan bertolak balik pada 3 haribulan melalui highway plus ke Sungai Besi. Lalu MRR2 ke gombak dan akan lalui Karak-Bentong-Raub-Lipis-Gua Musang-Kuala Krai- Machang- Tanah Merah-Pasir Mas.

Jadi yang nak order boleh whatsapp segera.







Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...