Pengikut

Rabu, 7 Mei 2008

NOSTALGIA - Kenangan Terindah

Mulai keluaran ini, saya akan selitkan satu persembahan terbaru di bawah tajuk Nostalgia. Di bawah tajuk ini, saya akan cuba tampilkan pengalaman saya yang terdahulu bersama rakan-rakan seperjuangan. Gambar adalah rekaan dari saya sendiri. Beberapa part mengikut gerak hati saya untuk menampilkan yang mana dahulu tanpa mengikut aturan. Terimalah tatapan mata anda untuk keluaran pertama di bawah tajuk NOSTALGIA.




PART I- SELENDANG SAKTI
(Wakil UM ke Festival Teater MAKUM)







PART II- PERSEMBAHAN KEBUDAYAAN DI THAILAND



PART III- PROJEK AKHIR PENGIJAZAHAN (ORANG BAIK)









p/s :- Sambungan untuk Corat coret patung kertas PART iii tidak dapat dikeluarkan untuk kali ini atas sebab masalah dalaman negara...





2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak aci, gambar ko je yang banyak... besar pulak tu.

errrr ... ni blog sapa?? hihihi ... sorry ... sesat ....

MALAU berkata...

OOO...gambar sy yg besar ek???

Tau pun sape punya blog..ingatkan tak tau tadi...hihi.

Mestiler besar..nengok plak saper yang design.

Kalau nak suruh wat besar bleh je..bagi idea n gambar kalu ader... saya sedia berbakti untuk nusa dan bangsa...

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...