Pengikut

Jumaat, 16 Mei 2008

SEMAK UJIAN MTeST -KPLi

Kepada kengkawan yang ader buat permohonon KPLi ari tu, anda bleh la menyemak sama ada anda layak menduduki ujian MTeST atau tidak.
Ujian tersebut akan dilangsungkan ke seluruh negara pada 24 Mei 2008. Jam adalah pada jam 9.00 pagi mengikut jam Malaysia sahaja.

Tempat plak adalah mengikut borang yang korang isi aritu. Jangan plak nak g exam kat kg saya. Sebab kg saya takder letrik pada aritu. Klik sini untuk semak result anda. Pastu bleh ler print tiket MTeST. bukan tiket tengok teater atau konsert tau....

Kepada yang tak buat permohonan aritu tak yah gatal2 tangan nak buat semakan. dah gerenti 100 % yang anda tak dapat tiket. Tapi kalau nak tolong semak untuk member tak per. Bleh le pahala untuk anda nanti.

Kalau yang dah ader tiket, jangan gelenya (gatal; dalam dialek KELATE) nak bagi kat sepupu atau sedara yang kononya nak tunjuk anda baik. Sebab tiket tu tak laku untuk orang lain. Saya ulang : ini bukan tiket tengok konsert tau.

Apapun selamat menduduki ujian MTeST kepada yang berjaya. Prepare mana yang patut. Semoga cita-cita anda untuk menjadi cikgu berjaya. Menyumbang tenaga dan ilmu untuk anak bangsa supaya tak merempit...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...