Pengikut

Isnin, 14 Julai 2008

JEMPUT DAN KRITIK

Hai Sume malam ni anda semua dijemput ke :
-
-
Pusat Pelancongan Malaysia (MaTIC), Jalan Ampang, Bersebelahan Saloma Bistro kerana ada :
1- Monolog bertajuk 'YB JEE'. Karya dan lakonan oleh seorang pelakon dan penulis terhebat abad ini... Marlenny Deen Erwan. (hebat kerrr...) Hebat, btul...sumpah, rugi kalau tak tengok. Monolog ini plak diarahkan oleh orang yang paling berkuasa ke atas pelakon tersebut iaitu M. Nasri Ayob. Seorang yang dah berlakon dan mengarah berpuluh2 teater. Banyak terlibat di belakang tabir untuk drama n TV. Sebagai penolong pengarah untuk beberapa drama dan Filem seperti Diva Popular. So datang tengok ek :
-
Jam : 8.00 malam
Tempat : Mini Auditorium MTC
Tiket : Free
Pakaian : Jangan bogel!!
-
2. Lepas tu plak, anda dijemput ke panggung sebelah iaitu auditorium. Kat situ ada persembahan TUNKU KUDIN. Persembahan sempena Festival Teater Malaysia 2008. Tunku Kudin ini adalah kumpulan yang mewakili Wilayah Persekutuan Kuala Lumpur. Jangan lupa datang ek...kerana aku blakon dalam tu..hihi..
-
Teater Tunku Kudin adalah naskah asal oleh Prof. Rahmah Bujang dan diadapatasi semula oleh Idham Hadi Mohd Nor. Teater ini diarahkan oleh En, Effindi Samsuddin yang mana merupakan seorang pengarah yang sering mengeksperimenkan teater dalam acuan fizikal. Kelaianan dalam setiap persembahan.
-
Antara pelakon yang terlibat...Rosdeen Suboh, Asrulfaizal, Ridzuan Jusoh, Hatta Ibrahim, Ramzi Ramli, Zaidi Cina, Fakrul Inggeris, Raisya, Zamri (aku ler tu...) dan beberapa orang lagi pelakon dan korus.
-
Kedatangan anda adalah amat dialu-alukan untuk memeriahkan dan meyemarakkan seni teater Melayu tanah air. Anda nak datang sebagai penonton biasa, sebagai kawan, sebagai lawan, sebagai pengkritik pedas atau sebagai musuh ketat, itu adalah hak anda...tiada siapa yang dapat menentukan keinginan hati anda. yang penting datang tengok dulu. nak komen, nak puji, nak hantam, lepas show tamat ek...
-
TUNKU KUDIN
Jam : 830 malam
tempat: Auditorium MTC
Pakaian : Bawak Sweater, Jangan bogel, takut sejuk.
Tiket : Free je....tak yah prasan nak tunjuk banyak duit..

3 ulasan:

miesmoshe berkata...

terjumps plak kat cni..congrats semlm..tp x sempat la plak boraks..good job!!!

deennasour berkata...

gempak!!!
tu je bwat masa skrg..wmahaha,
aku ada bwat review, tapi aku malu plak, sbb aku ni sapa nak komplen2 nih,,hehe

p/s : seb bek kak azriena kasi tau semalam, sbb deen tak bukak internet semalam, so ada la datang tgk....

hang berlakon ala2 nordin ahmad naa..mantap!!

malau berkata...

hai Moshie. Nampak Moshie semalam. Dah tegur tapi Moshie tak dengar. Dok rhalik amik gambar. Apapun tq sebab bagi sokongan.

Hai Deen, Tq sebab datang menonton. Lakonan saya teruk sangat semalam. banyak yang kurang. Rehearsel n preview lagi ok.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...