Pengikut

Selasa, 15 Disember 2009

Enjoy lagi best




Petang tadi tamat hari pertama aku sertai kursus untuk buat soalan exam. Tinggal satu hari lagi pada esok hari. Kursus ini telah diadakan di Putri Resort Air Keroh Melaka. Sepanjang satu hari radi, aku tak fokus sangat kepada pengisisan kursus. Banyak benda luar yang dapat. Ditambah degan rakan semeja dengan aku yang terdiri dari AB Iqmahalil Duyong, Lan Rajelan, Yun Haiyu, Su Suhaijah Halimah, Kak Lyn dan Kak Dah. 4 orang geng STMS dan 2 orang lagi SIT.



Sebelum kursus bermula, DR KARIM selaku penceramah telah mengingatkan kepada kami supaya fun dan enjoy dalam kursus ni. Jadi, melalui ayat pertama dia ni lah, maka kami mempraktikkan kat-katanya itu.



Kursus penyediaan soalan ini adalah satu kursus yang patut diikuti oleh pensyarah atau cikgu yang membuat soalan peperiksaan. Beberapa pecahan telah diberikan mengikut gred, nilai dan kesesuaian soalan terbabit. Memang bagus.



Yang bagusnya yang lain pula adalah, banyak benda lain yang kami lakukan. Hanya kami yang tahu. Orang lain, tak perlu tahu.
Lagi gambar...sila lihat dalam facebook aku...

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...