Pengikut

Jumaat, 13 Julai 2012

INNER COLOUR MUG : HARGA PROMOSI



Dah lama tak update pasal bisnes. Maklumlah sibuk dengan gerak kerja pementasan teater. Bila dah berjalannya latihan teater, maka tak sempat nak promosi pasal bisnes. Kerja hakiki juga harus diteruskan. Lepas kerja barulah ada masa.

Jadi di kesempatan ini, dan dikesempatan tak lama lagi nak puasa, aku nak promosi satu produk yang sebelum ni pun dah dihebahkan. Cuma kali ni sajer nak ulang tayang post yang sama.

Ni pasal mug. Namanya inner colour mug. Ada pelbagai jenis warna untuk mug ni. Ada kuning, biru, merah , biru laut dan hitam. Anda pilih.

Kalian bagi gambar apa sahaja atau tulisan apa sahaja, kami akan merealisasikan impian anda untuk melihat gambar sendiri di mug. Mug ini merupakan mug khas untuk proses pembuatan ni. Tak semua mug boleh ditransferkan gambarnya. Jadi jangan terlalu fikirkan bagaimana untuk mendapatkan mug dari pembekal tersebut, kerana kami yang akan fikirkan.

Melalui syarikat Aura Creative Production, dengan pecahan Aura Creative Souvenir, kami menawarkan mug ni untuk anda. tunggu apa lagi. Ayuh tempah sekarang. Carilah kat laman sesawang yang lain tentang harga ni. Cuba bandingkan. Andaikata ada orang lain yang bagi murah selain dari harga kami, silakan kepada mereka. Jika sebaliknya, tempah saja dengan kami. Bolehlah kita sama-sama beraya dengan meriah pada tahun ni...huhu.

Sebarang pertanyaan melalui telefon, kalian boleh hubungi 010-2496174. Kalau nbak guna email pun boleh, sila hantar email anda ke malau_77@yahoo.com.

Diulang sekali lagi, tawaran untuk anda, hanya RM18 sahaja.

Ulang lagi, RM18 jer.

Sebarang bentuk pembayaran boleh terus ke akaun di bawah ni. Sila simpan bukti pembayaran andaikata ianya diperlukan.


*Harga tidak termasuk pos.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...