Pengikut

Selasa, 4 September 2012

UJIBAKAT PELAKON TEATER DTS

Ujibakat untuk mencari pelakon teater akan berlangsung pada hari ini dan hari khamis nanti. Teater yang akan dipersembahkan nanti merupakan teater bersempena projek pengarahan pelajar-pelajar Diploma Teknologi Seni Teater yang akan dinilai pada bulan Oktober nanti. 

Teater ini akan dipersembahkan sempena DTS Drama Showcase 5.0. Bilangan teater yang akan dipersembahkan nanti ialah sebanyak 4 buah teater.

Ujibakat akan berlangsung di Studio Latihan Kolej Antarabangsa Yayasan Melaka.

Persembahan nanti akan diadakan di Studio TV SMART, Aras 4, Kolej Antarabangsa Yayayasan Melaka. 



6 ulasan:

duniafana berkata...

saya x berbakat dlm lakonan

MALAU berkata...

xder bakat takper. janji minat tu ada. bakat boleh digilap..huhu

en_me berkata...

mesti ramai nak berlakon tuu.. ehhee

MALAU berkata...

alhamdulillah. boleh tahan la jugak setakat ni. dengan ada program sebegini kita dapat melihat ramai yang berbakat sebenarnya. cuma tak diberi ruang dan peluang

Pegawai Khalwat berkata...

Saya boleh cubakah tuan? Hang kebun pun tak apa.

MALAU berkata...

Pengawai Khalwat..tuan dah hebat..segan kami nak ajak. ni projek student je. show dalam kelas. huhu

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...