Pengikut

Rabu, 1 Januari 2014

PROMOSI 2014 : CETAKAN SILK SCREEN MURAH

Selamat menyambut tahun 2014. Semoga rezeki melimpah ruah untuk kita semua. Sempena tahun baru ni, saya nak promosi untuk cetakan baju jenis silk screen. Harga serendah RM10 untuk sehelai. Anda nak cetak macam mana, nanti saya buatkan. 

Kenapa harga murah?
- Sebab saya buat sendiri kat rumah.
- Saya tak perlu  bayar sewa kedai.
- Sebab saya buat ni pun sambilan sahaja.

JAdi hubungi saya di 019-9208094 untuk tempahan dan pertanyaan. Harga boleh runding punya. Sesuai untuk semua jenis acara.

Tengok la kat bawah tu. Tu antara tempahan yang saya buat. Nak tengok yang lain anda boleh skroll ke post yang lama.

Tak pun anda boleh ke page facebook saya di CHAWE CREATIVE STUDIO





Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...